دیدار مردمی مسئولان قضایی زنجان در مسجد میرزا احمد برگزار شد

11:15 - 23 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۶۶۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دیدار مردمی مسئولان قضایی زنجان در مسجد میرزا احمد برگزار شد
مسئولان قضایی دادگستری استان زنجان در ادامه دیدار‌های مردمی روز‌های دوشنبه در مساجد، با حضور در مسجد میرزا احمد (دباغ‌ها) با نمازگزاران و اهالی دیدار کرد و گفتگو کردند.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در دیدار مردمی که در مسجد میرزا امحد (دباغ‌ها) برگزار شد، گفت: ملاقات‌های مردمی بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی در سطح مساجد شهر زنجان از تاکیدات و منویات رئیس قوه قضاییه در راستای سند تحول قضایی است.

وی افزود: از سیره رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) مشارکت در کار‌های عمومی و دیدار بدون واسطه با مردم است که مسئولین قضایی استان زنجان در همین راستا روز‌های دوشنبه هر هفته در یکی از مساجد شهر زنجان حضور یافته و با همراه کردن مسئولان شهری در صدد برطرف کردن مشکلات قضایی، حقوقی و شهری مردم و نماز گزاران هر محله هستند که قدم‌های موثری نیز برداشته شده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان احداث کمپ ماده ۱۶ و جمع آوری معتادان متجاهر را از برکات همین دیدار‌ها بیان کرد و افزود: در دیدار‌های مردمی برگزار شده در مناطق مختلف شهر اکثریت مردم از وجود معتادان متجاهر و کارتن‌خواب‌ها در سطح شهر گلایه داشته که در راستای پاسخ به این مطالبه مردمی با همت مدیران استان و دستگاه قضایی و دادستان مرکز استان توانستیم مرکز کمپ ماده ۱۶ را ایجاده کنیم و یکی از دغدغه‌های مهم مردم را برطرف کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق با اشاره به معضل طلاق در جامعه و جایگاه بالای خانواده در استحکام امنیت اخلاقی و روانی جامعه و تلاش دشمنان برای تخریب بنیاد خانواده افزود: دستگاه قضایی استان با توجه به اهمیت موضوع خانواده و رفع مشکلات و کاهش آمار طلاق اقدام به تاسیس مرکز شوق زندگی کرده که امیدواریم با تلاش همه دست اندرکاران حوزه خانواده شاهد کاهش آمار طلاق و مشکلات ناشی از این معضل اجتماعی باشیم.

در این دیدار مسئولین از اداره کل ثبت اسناد، ورزش و جوانان، شهرداری منطقه ۳ و نیروی انتظامی نیز حضور داشتند که دستورات و پیگیری‌های لازم در جهت رفع مشکلات مردم منطقه توسط رئیس کل و دادستان مرکز استان صادر شد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *